صفحه اصلی این پایگاه اینترنتی معرفی بازی، تصاویر بازی، پوستر بازی، تریلر بازی، بازی‌نامه، تحقیقات میدانی بازی و ... اخبار بازی و انعکاس بازی در رسانه‌های مختلف خرید بازی‌های عملیات انهدام و وسایل پیرامونی آن‌ها امور مربوط به کاربران بازی، ثبت‌نام کاربران، خرید بازی، درخواست نمایندگی پخش و ... هدیه‌های بازی به کاربران، تصاویر پس‌زمینه بازی، محافظ صفحه‌نمایش بازی و ... پرسش‌های متداول درباره بازی، ارسال پرسش درباره بازی، ارسال نظر درباره بازی و ... بازی عملیات انهدام 1: نبرد فاو به همراه تمام اطلاعات آن و امکان خرید آن
 

کد خبر: 052

عنوان خبر: «سفر جنجالی» اواخر خرداد به مرحله پایانی می‌رسد

تاریخ انتشار خبر: 25 / 02 / 1394

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم.

انتشاردهندگان دیگر خبر:

وبگاه بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛

وبگاه میروژ.

 


 حبیب داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، در خصوص تولید بازی رایانه‌ای سفر جنجالی با محتوای سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: بازی سفر جنجالی اولین بازی است که رسماً با موضوع سبک زندگی اسلامی ساخته شده و تلاش می‌کنیم برای تمام گروه‌های سنی جذاب باشد ضمن اینکه این بازی قابلیت رقابت آنلاین دارد.

وی ادامه داد:‌ ما در شرکت خود کارگروهی به نام تولید محتوا داریم که همان کار بازی‌نامه نویسی را انجام می‌دهد و در آن از کارشناسان حوزه علمیه، اساتید دانشگاه در رشته معماری، خلاقیت و استادان تحقیق در زمینه سبک زندگی اسلامی و غربی و افرادی که در نگارش متون ید طولایی دارند در آن حضور دارند و 97 روز تلاش کردند تا متن بازی سفر جنجالی نوشته شود. این بازی‌نامه طبق استاندارهای نوشته شده در کتاب استانداردهای بازی‌نامه نویسی(کتاب سال بینارشته‌ای سال‌های 90 تا 93) تدوین شده است.

مدیرعامل «شرکت رسانه‌گستر بنیسی» افزود: این بازی دوبعدی و از نوع ماجراجویانه است در یک سرزمین و تمدّن زیبا رخ می‌دهد، این تمدّن از چند شهر و روستا تشکیل شده که بازیکن به مرور اجازه ورود به آن‌ها را پیدا می‌کند و روند داستان بازی شکل می‌گیرد.

وی در خصوص لزوم توجه به بازی‌سازی ارزشی و با در نظر گرفتن شاخصه‌های ایرانی و اسلامی، گفت: ما معتقدیم در حال حاضر برای تبلیغ دین ابزارهای مختلفی وجود دارد و از جایی که یکی از پرجاذبه‌ترین و پراستقبال‌ترین قالب‌های تبلیغی در آینده بازی‌رایانه‌ای خواهند بود می‌توان از این ظرفیت برای تربیت دینی کودکان و نوجوانان استفاده کرد، این بازی‌ها یک قالب تبلیغی هستند که در صورت پر نشدن با محتوای مناسب و مثبت با محتوای غربی و منفی پر خواهند شد.

داستانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 40 درصد از بازی‌های ساخت غرب، 40 درصد خطوط قرمز ما را رد کرده‌اند و باید بدانیم دشمن به نفع ما کار نمی‌سازد وقتی در این هجمه هستیم و حداقل 18 میلیون گیمر در کشور داریم که روزی یک ساعت و نیم بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند باید با تمام قوا به میدان بیاییم.

معرفی نویسنده، اشتراک‌گذاری مطلب، دعوت از دوستان، نظردهی و مشاهده نظرات بازدیدکنندگان

اشتراک‌گذاری مطلب در وبگاه‌های اجتماعی:

afsaran

cloob

Google Bookmarks

Google Buzz

Digg

yahoo

Technorati

delicious

FriendFeed

دعوت از دیگران برای مشاهده مطلب

  

نظر شما

 

تعداد بازدید از این مطلب: 192 عدد

هنوز نظری درباره این مطلب ارسال نشده است.

 

       

تمام حقوق اين پايگاه اينترنتی، ویژه شرکت رسانه‌گستر بنیسی است و بیان مطلب از این پایگاه اینترنتی، تنها با ذکر نام پایگاه بلامانع می‌باشد.

لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با کلیک‌کردن بر روی دکمه «نامه» برای ما ارسال فرمایید.